fredag 8. mai 2015

oppdrag.21

Eksamen tips!

 
 
Nå har jeg fått en oppgave om å dele mine eksamen tips, dette er sikker noen tips som er sagt eller skrevet mange ganger før, for jeg har ikke så mange egne triks. Eksamen nærmer seg også, det er 8. mai og neste uke skal vi komme opp i skriftlig eksamen.. gruer meg noe fælt men da er det greit å ha noen eksamen tips!
 
her er noen av mine tips:
1. lese mye på dagtid når man ikke er trøtt.
2. Skrive ned viktige ord som du kanskje husker bedre da.
3.legge seg tidlig før eksamen dagen.
4.lese godt igjennom boka (fasit) rett før eksamen.
5. IKKE sitte oppe hele natten å lese før eksamen.
6.hvis du ikke husker det du leser, skriv det ned!
7.fulle godt med i timene på skolen.
8.ikke forsove deg til eksamen..
9.lage en egen huskeregel.
10. gjør det så godt du kan.
 
det er 10 tips som jeg har til øving til eksamen, så håper jeg det ikke var alt for dårlige tips for, det hjelper hvert fall på meg.

 
//anonymlundehaugen
//


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar